دکتر هاشمزهی مطرح کرد:
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 42489
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 62
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 37
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 37
:: بازدید ماه : 244
:: بازدید سال : 607
:: بازدید کلی : 42489
نویسنده : سيد
چهار شنبه 16 مهر 1393
 
آب رسانی 500 روستای نهبندان و سربیشه با تانکر/ضرورت تغییر سیستم کشاورزی سنتی به مدرن
سرویس: اقتصادی
نماینده مردم نهبندان و سربیشه درمجلس،گفت: متأسفانه درحال حاضر بسیاری از چراگاه های قدیمی حوزه انتخابیه ام تحت تصرف سازمان منابع طبیعی کشور درآمده که این مهم باعث تسریع در نابودی صنعت دامپروری نهبندان و سربیشه شده است.

مراد هاشم زهی در گفت و گو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت،با انتقاد از عدم اجرای کشاورزی کلاسیک در اراضی کشاورزی کشور از جمله شهرستان نهبندان و سربیشه در استان خراسان جنوبی،گفت: با توجه به اینکه هنوز سیستم کشاورزی کشوربه ویژه نحوه آبیاری اراضی از سنتی به مدرن تغییر پیدا نکرده است به همین جهت کشاورزان در تمام مراحل کاشت، داشت و برداشت با مشکلات عدیده ای مواجه می شوند.

ضرورت اجرای شناسنامه دار کردن محصولات کشاورزی و صیفی

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: متأسفانه تاکنون از سوی وزارت جهاد کشاورزی به منظور کوتاه شدن دست دلالان،جلوگیری از قاچاق و واردات بی رویه محصولات کشاورزی و عرضه محصولات سالم و تولید داخل، شناسنامه دار کردن محصولات کشاورزی،صیفی جات،میوه صورت نگرفته است.

بیمه به تعهدات خود عمل نمی کند

این نماینده مردم در مجلس نهم،با انتقاد از ضعف شدید در اجرای بیمه محصولات کشاورزی،اظهارداشت: در حال حاضر بسیاری از محصولات تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی هستند اما متأسفانه بیمه در این چند سال اخیر به تعهدات خود به هیچ وجه عمل نکرده است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی،با اشاره به عدم حمایت دولت از دامداران شهرستان نهبندان و سربیشه، تصریح کرد:متأسفانه سازمان منابع طبیعی برای چراگاه های چند صد ساله شهرستان نهبندان و سربیشه مشکلات عدیده ای ایجاد کرده است به طوری که درحال حاضر بسیاری از این چراگاه ها تحت تصرف سازمان منابع طبیعی کشور درآمده است.

وی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی باید هر چه سریعتر به منظور جلوگیری از تعطیلی صنعت دامپروری در شهرستان نهبندان و سربیشه حمایت از چراگاه های این دامداران را دردستور کار خود قرار دهد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به افزایش نرخ مهاجرت در شهرستان نهبندان و سربیشه،اظهار داشت: دولت باید هر چه سریعتر اقدامات لازم را در جهت اجرای کارهای مطالعاتی به منظور حل بحران خشکسالی انجام دهد تا نرخ مهاجرت مردم شهرستان نهبندان و سربیشه به کلانشهرها کاهش پیدا کند.

آب رسانی به 500 روستای نهبندان و سربیشه با تانکر

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: متأسفانه مردم نهبندان و سربیشه  علاوه بر تأمین آب کشاورزی در تأمین آب شرب هم با مشکل مواجه اند به طوری که آب رسانی به 500 روستای این منطقه با تانکر انجام می شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس،گفت:متأسفانه به علت نبود آب شرب بهداشتی مردم قادر به زندگی در شهرها و بخش های کوچک نیستند که این مهم باعث افزایش نرخ مهاجرت به شهرهای بزرگ شده است.




:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شریف شهرستانهای سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی-تلفن تماس09158638574
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دفترارتباطات مردمي نماينده مردم شريف سربيشه ونهبندان در مجلس و آدرس daftarenamayanda.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.